gallery

17 Ekim 2009 Cumartesi

Güldürme Beni Hayatım


Hayat sana gülüp geçesim hatta karşına geçip dalga geçesim geliyor. Ve bunu bazen değil herzaman yapasım geliyor. Bu sıralar sana karşı ilginç bir ruh hali içerisinde seyrediyor düşüncelerim aman dikkat et kendine ayağını her an kaydırabilirim :)) Hayatım yedin ömrümü bitiremedin canın bitesice.Her saniyenin de hesabını iyi veriyorsun ama nafile.
Artık seni umursamıyorum işte karşına geçip katıla katıla , göbeğimi ovuşturarak gülüyorum. Bunca zaman seni neden umursamış umut diye unutulmuş kalmışım anlamadım bir de ona kızarım.
Hayat işin gerçeği seninle tanışmamız hep alalacele olmuştu bir dost selamı alamayacak kadar meşguldün bense sana karşı her zaman müsait yerdeydim.
Uzun lafı kısası sen hayattın bana olmazsa bile belki bir yerlerde birilerine candın canandın. Ama bir türlü tanışamadık bana nasip olmadın. Aslında sen benim hayatımda hiç olmadın bea hayat'ım!!! Şimdi bu yüzden karşına geçip gülesim geliyor nedendir bilinmez ama vaktinde güldürmediğin içindir herhalde !
Hayatım , Şimdi sana sadece gülüp geçesim geliyor...

0 yorum:

Yorum Gönder