gallery

17 Ekim 2009 Cumartesi

BU BLOGU NEDEN AÇTIN DİYE SORMAZLAR MI ADAMA ???

İşte bu yüzden bir ufak basın açıklaması yapıyorum :)))
Bu blog işleri sakat! O kadar yazılar yazıcam, el emeği göz nuru sonra blog çökecek bişey olcak Allah korusun. Yazılarım burada artık çok daha güvende olacaklar gibime geliyor. http://heristebirhayirvardir.blogspot.com benim ilk blog sayfamdır. Orada çeşitli yazılar yayınladım. Çoğunluğu benim olan yazılar da vardı, az da olsa alıntı yaptığım yazılar da mevcuttu. fakat şimdi burayı eski yazılarıma arşiv yapmayı düşündüğüm için açıyorum. (ve açtım artık çoook geç)
Sadece benim yazdığım yazıları burda görmek istiyorum. Sonrasında kendim resimlerim çekip, yayzınladığım her post'un resimlerinin de bana ait olmasını sağlayacağım. Bu sayfada baktığım herşeyde kendi emeğimi görmek istiyorum. Bilmem anlatabildim mi?
İşte bu yüzden yazmaya start veriyorum. Bana hayırlı olsun.
Size iyi seyirler...
Saygılar , Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder