gallery

19 Ekim 2009 Pazartesi

Bir türlü yol alamamak



Bir süredir evden çıkmıyorum internet felan filan derken zaman geçiyordu.Neyse dün o kadar bunaldım ki attım kendimi dışarı.Yağmur sonrası havanın sıcaklığına aldanıp insanlar sokaklardan taşıp caddelere boşalıyordu o kadar kalabalıktı işte gerisini siz düşünün. Normal bir insan gibi yürüyorum hiç bir tuhaflık yok halimde ama insanlar üzerime üzerime nasıl geliyor anlatamam! Sokağın sonunu tam çıkmıştım ki bir teyze gördüm karşımda bana doğru geliyor sol taraf sıkışıktı sağa kaydım yol vermek için rahat geçsin diye. Teyzede aynı anda sağa yöneldi.İstem dışı yol vermek amacıyla bende sola yöneldim mecburen bu seferde güzel teyzem sola yönelmez mi? Dayanamadım ''Buyur teyze lütfen burdan geç'' dedim.Usulca geçti gitti bende hiç arkama bakmadan yoluma devam ettim.

5 dak yürüdüm derken bir adam karşıdan geliyor gayet net görüyorum. Derken sağından geçip gitmeye niyetlendim oda sağa yöneldi sağda kaldım durdum bekledim ki, artık tecrübeliydim.

Hiç istifini bozmadan suratıma bakınca sol tarafıma yöneldim hızımı almıştım ki oda sola yöneldi ! Yuhhh dedim kendime,ben mi yürümeyi unuttum yoksa insanların bugün yol veresimi gelmişti birbirlerine. Duyarlılık güzeldi ama caddenin sonu görme mesafesindeyken yol alamamak çok enteresandı. 10 dakkikada karşılaştığım ikinci yol alamama çabasının 3.versiyonunu görmeye artık tahammülüm yoktu.

Adımlarımızı aniden ufaltarak sağa sola ceylan gibi sekerek birine yol vermek, diğer tarafında bu kibarlık teşebüsüne istemdışı aynı şekilde karşılık vermesi sonucunda iki tarafın da birbirlerine yol hakkı tanıyıp ama tanınan bu haktan bir türlü yararlanaması ne kadar acıydı !

Yerinde sayma eyleminden birazcık sonra,olayın esas kahramanlarının birbirlerine gülümseyerek, zafer kazanmış edasıyla diğerini teğet geçip gidişiyle olayın son bulması,

çoğu zaman şahit olduğumuz anlık iletişimlerdir.

İşte o anlık gülümsemenin tadı , karşında ki kişinin niteliğinde anlam bulsada,günlük karşılaşılan bu eylem nedense bana her zaman tuhaf gelmiştir...

0 yorum:

Yorum Gönder